האם הדברה היא הפתרון לעכברים? כן אבל

הם אמנם קטנים, אך פוטנציאל הנזק שלהם לרכוש והאופן בו הם מסכנים את בריאותינו, הוא בהחלט לא דבר מה שאנו יכולים לקבל בביטול.

עכברים ומכרסמים בכלל, מצריכים תגובה מידית ומהירה, בין אם באמצעות הטמנת מלכודות, ובין אם באמצעות נקיטה בטכניקות הדברה.

אז נכון, ניתן להזמין איש מקצוע שיגיע עוד באותו היום (ובנושא זה נוכל לפקוד את ביתכם כבר בתוך מספר שעות). ועם זאת, אנו כאן כדי לספר לכם שהפתרון שלנו מלא, אך לא עונה על פן חשוב לא פחות: נקיטת צעדים מניעתיים מטעמכם.

כחלק משירותי ההדברה שאנחנו מעניקים, אנו עורכים הדרכות מסודרות ובהן אנו מסבירים כיצד ניתן לשמר את המצב הקיים ולהפחית באופן ניכר את הסיכויים להישנותה של הבעיה, ולביקור חוזר של 'חבר מכרסם'.

האם הדברה היא הפתרון לעכברים? כן אבל

אז רגע, הדברת עכברים יעילה?

כן, בתוך ארסנל הכלים העומד לרשותנו, הדברת מכרסמים באמצעות הטמנת רעלים, מספקת פתרון יעיל ומהיר כנגד הפולשים הפרוותיים.

יתרה מזאת, עכברים ומכרסמים בכלל הם חבר'ה שיודעים להתרבות בקצב מסחרר. מן הרגע שבו מצאנו עכבר אחד בבית, איננו יודעים בתוך כמה זמן נמצא אצלנו משפחה שלמה אם לא שבט שלם שיהפוך את ביתנו לביתו. לא רק שזהו מצב לא רצוי, זהו ברוך הדברתי מן המעלה הראשונה (אך בר-פתרון כמובן).

שיטות ההדברה יכולות לצמצם ולחסל במהירות את אוכלוסיית העכברים אצלכם בבית או במשרד, ולספק פתרון מידי.

הפתרון בא לידי ביטוי בשני היבטים:

1. חיסול מידי של העכברים

חיסולם המידי של העכברים באמצעות רעלים המוטמנים בפיתיונות.

אותו החיסול המיידי הוא למעשה נדרש בהקדם האפשרי, וזאת לאור העובדה שהעכברים עלולים להתרבות ולהפוך לסוגיה תברואתית גדולה אף יותר.

בזאת אנו נותנים מענה הן לפן הבריאותי שמא אדם יינשך על-ידי עכבר, וכן בפן הרכושי עקב כרסומים חוזרים ונשנים של פריטים וכבלים חשמליים.

2. הסתכלות לטווח הארוך

הדברת עכברים מוכרחה להסתכל גם על על הטווח הארוך, ולמנוע ככל הניתן את הישנות המקרה.

לאור זאת, חלק מהטמנת הרעלים, הפיתיונות והמלכודות נגד העכברים מוצבים באזור אסטרטגיים הנחשדים כמקורות המחייה הבולטים ביותר של העכברים.

לדוגמה, אזורי מסתור יעילים מאחורי ארונות המטבח, פתחים ואפילו חריצים אשר יכולים לשמש לעכבר מחסה.

צעדים יזומים מצד בעלי הבית / המשרד

עד כמה ששיטות ההדברה מהוות פתרון לעכברים, והן מצמצמות במהירות את נוכחותם עד לחיסול מוחלט, הרי שאי אפשר להסתפק רק בתוצאות מהירות.

חיוני להכיר בכך שהדבר מכרסמים לבדה, היא איננה 'תרופת קסמים', ולמרות שהיא יעילה בחיסול העכברים, הרי שהיא איננה מטפלת בתנאים הבסיסיים שהביאו אותם אל הבית או המשרד מלכתחילה.

יש להבין: העכברים הם יצורים אופורטוניסטיים. הם נמשכים לסביבות שמציעות להם גישה נוחה למזון, מים ומחסה. עניתם על כך? עניתם על צרכי העכברים.

כדי להשיג הצלחה ארוחת טווח, בעלי הדירה / הבית / המשרד מוכרחים לנקוט ביוזמה עצמאית הכוללת איטום נקודות כניסה כגון סדקים, רווחים בקירות ופתחי אוורור, יצירת תקנות ברורות לכולם בנוגע לשמירה על היגיינה ואיסוף שאריות מזון, סגירת הפח באופן הרמטי וריקון הפח אחת ליום, טיפוח הצמחייה בחצר הפרטית לאור העובדה שצמחייה עבותה מושכת אליה מכרסמים ומזיקים, והפחתה (ככל הניתן) של פריטים אשר עלולים לשמש כמחסה עבור העכברים.

הדרכות מטעם מדביר העכברים

כאיש הדברות אמנם אינני יכול לספק פתרון לעכברים מקיף ומלא, אך אני בהחלט יכול להדריך את לקוחותיי, ועל כך אני מתעקש בכל עת.

במסגרת שירותי ההדברה, אסביר לכם על נקודות התורפה שאיתרתי בבית או במשרד, ומשם תוכלו לקחת את המושכות ולטפל בכל הליקויים שאותרו, ושהובילו לביקורו של המכרסם.

שמי אהוד שירי, מדביר מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה, מספר רישיון 1891.

אשמח לעמוד לשירותכם ולספק שירותי הדברת עכברים בבית, במשרד ובחצר.

בכל שאלה והתייעצות, צרו איתי קשר טלפוני או השאירו פניה ואשוב אליכם בהקדם.

אהוד שירי מדביר מוסמך

דיברנו על:

עוד באותו הנושא

דילוג לתוכן