מחיר הדברת עכברים

הדברה של עכברים וחולדות מתחילה ב-350 ש"ח + מע"מ לדירות עד 3 חדרים, ומשם והלאה המחיר משתנה בהתאם. היא תלויה במספר משתנים: גודל המבנה, השטח, מערכת הביוב שמוכרחה להיבדק כחלק מן ההדברה, ומשם נוכל לגזור באילו שיטות הדברה נשתמש ובכמות (למשל כמה תיבות האכלה צריך).

מעבר להיותם אורחים לא רצויים, העכברים הם מפיצי מחלות במעלה ראשונה, מזיקים ומזהמים את המזונות השמורים בבית או במשרד, נשיכתם מסוכנת (אם כי נדיר במידת מה) והם מכרסמים ומזיקים לרכוש, דבר אשר יכול להגיע גם לאלפי ועשרות אלפי שקלים.

לאחר שפירטתי כמה יעלה הביקור הבסיסי, אסביר מה יכול לשנות את המחיר מעלה, בהתאם למורכבות הבעיה, מידת חומרתה ובראש ובראשונה – תנאי השטח.

מחיר הדברת עכברים

חומרת בעיית העכברים

כשאני מתבקש להגיד כמה עולה הדברת עכברים, אני קודם כל מבקש להבין את היקף הבעיה. זהו גורם מכריע שמשפיע על התמחור.

האם מדובר בהתפשטות קלה או ראשונית בה אותר עכבר אחד? או שמא מדובר במכת עכברים שמכבר מעידה על כך שהם התרבו והפכו את אזור לביתם?

בהתאם להבנת חומרת הבעיה, אוכל להבין שת מספר המשאבים אליהם אדרש כדי למגר את הסוגייה.

גודל הנכס

לא דומה נכס של דירה בבניין משותף לבית פרטי שלרוב מתאפיין במרחב רחב יותר. ולא דומה סביבת מגורים פרטית למבנה מסחרי.

גודל הנכס כמובן משחק תפקיד בתמחור, ונכסים גדולים דורשים זמן רב יותר, משאבים, בדיקות קפדניות לאורך מרחבים רבים, ופריסת מלכודות ורעלים בכמויות גבוהות יותר ובאזורים מרובים.

נוסף על כך, הבקרה לאחר ההדברה, אף היא מצריכה משך עבודה רב יותר, דבר שמשפיע על המחיר.

סוג הטיפול

להדברת עכברים מחיר המושפע גם מסוג הטיפול בו ננקוט.

האם מדובר בשימוש רק במלכודות? או שמא נשתמש גם ברעלים שונים? השימוש ברעלים תלוי אם נסיבות השטח מאפשרות לנו לעשות זאת; האם ישנם ילדים המתרוצצים באזור? חיות מחמד? בחלק מן המקרים נבחר שלא להשתמש ברעלים לאור הסכנות הטמונות בכך.

תנאי השטח

כחלק מן הבדיקות שאערוך, אבקש להבין מהם תנאי השטח, האם ישנם למשל אזורים שאינם נגישים יתר על המידה ושאליהם אצטרך להגיע באמצעים מיוחדים או להקדיש להם מאמץ רב יותר.

אלו הם דברים המשתנים באופן מוחלט בין סביבה לסביבה. הדבר נכון יותר עבור שטחים חקלאיים ושטחים פרטיים רחבי ידיים.

מחיר הדברת עכברים במפעלים ותעשיות

באזורים תעשייתיים דוגמת תעשייה ומזון, עולה הצורך בטיפול על בסיס קבוע להדברת עכברים ומכרסמים בכלל.

ישנם אזורי תעשייה ומפעלים שאנו בעכבר והג'וק נותנים מענה על בסיס קבוע, זאת לאור העובדה שבעיית מכרסמים במפעלים אלו לא רק מזהמות את המזון, אלא יכולות להביא לפגיעה ממשית בציוד התעשייתי, נזקים שנאמדים בעשרות ומאות אלפי שקלים.

אודותיי

שמי אהוד שירי, מדביר מוסמך ומומחה להדברת עכברים בגינה ובבית.

להדברת עכברים מחיר המשתנה בהתאם לרכיבים השונים הנוגעים לאותו הפרויקט, ובכל שאלה והתייעצות בנושא אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר טלפוני או להשאיר לי פניה באתר.

אהוד שירי מדביר מוסמך

דיברנו על:

עוד באותו הנושא

דילוג לתוכן