חברת הדברה למסעדה או מדביר למסעדה?

בעת שאנחנו מחפשים אחר שירותיו של מדביר לבית העסק, הרי שנפגוש בשני פורמטים של עסקים המספקים את שירותיהם: מדבירים עצמאיים המעניקים שירותי הדברה וכן חברות הדברה. האם ישנו הבדל?

נאמר מיד כי אנו בעכבר והג'וק איננו חברה כי אם עסק המתופעל על-ידי מדביר מוסמך, וזהו אני – אהוד שירי, הבעלים והמייסד של העכבר והג'וק.

ישנם לעתים מדבירים העובדים מטעמי, אך העסק הוא עלי ואני הוא האיש שנותן את השירות.

לעתים הדבר מביא עמו שאלות מצד בתי עסק להם אני נותן שירות ובהם מסעדות ובתי קפה, וזאת אם גודל הפרויקט אכן מתאים למדביר יחיד או שמא הוא מצריך קבוצת מדבירים, אלמנט שמשויך יותר לחברות.

את המאמר שלהלן כתבתי לא כדי לומר לכם שבשום פנים ואופן אין לפנות לחברת הדברה, אלא כדי להסיר כל ספק ולהבהיר שגם מדביר עצמאי יכול להעניק לכם שירות מסור, ויתרה מזאת – אישי ובזמינות גבוהה.

חברת הדברה למסעדה או מדביר למסעדה?

היתרונות של מדביר למסעדה

מדביר עצמאי המספק שירותי הדברה למסעדות יכול להביא עמו מספר יתרונות:

  • שירות אישי – המדביר שנותן לכם את השירות הוא ה-עסק. זהו האדם שנותן לכם את כלל השירות וזוהי פרנסתו. כל לקוח ולקוחה הפונים אלי מקבלים שירות מסור ומכול הלב. שירות שמטרתו היא להבטיח לקוחות מרוצים, לקוחות שיודעים כי הם הגיעו אל המקום הנכון וקיבלו שירות שאין בו ולו רבב אחד.
  • זמינות גבוהה – כמדביר עצמאי המתמחה בתחום המסעדות ובתי הקפה, תוכלו ליהנות מזמינות גבוהה, וכל שכן כאשר מדובר במקרי חירום המצריכים הדברה מעכשיו לעכשיו.
  • ידע ומומחיות – הידע הרב שצברתי בתחום ההדברות במסעדות מבטיח לכם שאינכם מקבלים מדביר ש'על הדרך' מבצע הדברה גם למסעדות, אלא אדם שעבר וחווה פרויקטים, חלקם פשוטים וחלקם מורכבים הנוגעים בתחום ההדברה של המזיקים במסעדות ובבתי קפה.
  • מחירים – יתרון שאני דיי נהנה ממנו הוא בעובדה שכמדביר עצמאי אני יכול להחליט על המחירים ובכך גם לעתים להוות תחרות משמעותית עבור חברות הנדרשים לשלם משכורת וכן שנדרשות להוצאות נוספות. השירות שתקבלו הוא אותו השירות, עם חומרי ההדברה הנדרשים, האסטרטגיה הנדרשת למיגור המזיקים והחרקים ואופי ההדברה בהתאם להנחיות הקפדניות של המשרד להגנה על הסביבה.

זמינות בהתאם לפריסה ארצית

חשוב לציין שדבר איננו מושלם, וכמדביר למסעדות שהוא עצמאי, הרי שבכל זאת אינני יכול להוות תחרות לחברות הדברה למסעדות שלהן מדבירים בכל רחבי הארץ.

חברות הדברה יכולות לספק את שירותיהן בכל מוקד ומוקד, מצפון ועד דרום, זאת בעוד שאני כמדביר מוסמך היושב במרכז הארץ יכול לספק את שירותיי לאזור המרכז, השרון ואזור ירושלים. מעבר לכך הרי שנדרש תיאום מראש (ואשמח לספק גם לכם שירות לתושבי הצפון והדרום).

עם זאת, אני כן עומד בקשר חם וטוב עם קולגות לתחום היושבים באזורים הרלוונטיים לכם, ואם תפנו אלי בכל זאת לקבלת שירות ולא אוכל לספק את המצופה, הרי שייתכן ואוכל להפנות אתכם לגורמים שאני מכיר, סומך ויודע שיוכלו להבטיח לכם שירותי הדברה למסעדות על הצד הטוב ביותר.

שאלת המחיר

המחיר כמובן הוא נגזרת הנובעת מסוג ההדברה אותה אתם רוצים לבצע.

ישנו הבדל בין הדברת חרקים תקופתית הנדרשת רק מטעמי תחזוקה, זאת לעומת הזמנת מדבירים למסעדות עקב מצב חירום ובו ישנם חרקים באזורים רבים ושונים המצריכים שימוש נרחב יותר בחומרי הדברה כמו גם סקירה מקיפה של האזור ועד למציאת המקור לבעיה התברואתית.

כשם שהשירות שלי הוא אישי בעת ביצוע הפרויקט, כך הוא גם מתאפיין בשיחת הייעוץ הראשונית שתערכו איתי.

אני מזמין אתכם בחום ובאהבה רבה ליצור איתי קשר ולהתייעץ איתי באשר לסוגיית ההדברה לה אתם נדרשים.

ניתן (ומומלץ) לשלוח לי תמונות של המצב במסעדה נכון לעכשיו, ובכך אוכל להתאים לכם את חבילת השירות הנכונה ביותר ובמחיר משתלם.

'באיזה סוג הדברה אתה משתמש'?

הדברות מביאות עמן מגוון רחב של סוגי חומרים שונים.

אני ובנוסף אלי גם המון חברות הדברה למסעדות וכן מדבירים למסעדות נוספים, משתמשים בחומרי הדברה ירוקים בלבד.

ישנו הבדל ניכר בין חומרי הדברה ירוקים לבין חומרי הדברה 'קלאסיים' יותר הנסמכים על כימיקלים עוצמתיים.

חומרי הדברה המבוססים על כימיקלים יכולים לעורר רגישויות ולסכן את הציבור, זאת בעוד שחומרי הדברה ירוקים אינם חושפים איש לסוגיות כאלו ואחרות.

נציין באותה הנשימה כי חומרי הדברה ירוקים אינם מצריכים את סגירתה והשבתתה של המסעדה. כמובן שכל מקרה הוא לגופו ואם נידרש לערוך הדברה במסעדה באזור בו הסועדים יושבים, הרי שכן יידרשו מספר שעות לשם ביצוע העבודה.

כמו-כן, ניתן לתאם את ההדברה לשעות שאינן שעות העומס או לאחר שעות הפעילות, ובכך לתחזק את המסעדה ולהבטיח שהיא תהא נטולת כל מזיקים וחרקים.

האם אתה מדביר גם מכרסמים?

בהחלט כן.

בתור מדביר למסעדה הרי שעלי לספק את כלל השירותים המצופים ממני, זאת לרבות הדברת עכברים ו/או חולדות.

הדברת חולדות ומכרסמים למסעדות נערכת על-ידי הטמנת מלכודות כמו גם רעלים שונים הממוקמים באזורים אסטרטגיים בהם המכרסמים נוהגים להיות.

ההדברה מספקת פתרון מלא ומקיף.

התייעצו איתנו

אם חיפשתם אחר חברת הדברה למסעדות או מדביר למסעדות הרי שאני כאן כדי לספק לכם שירות מקיף ומקצועי.

בכל שאלה והתייעצות, אשמח להיות לכם לעזר.

צרו עמי קשר טלפוני או השאירו פניה באתר,

אהוד שירי – מדביר מוסמך

דיברנו על:

עוד באותו הנושא

דילוג לתוכן