הדרכים היעילות ביותר להדברת פשפשים

הימצאותם של פשפשים יכולה להביא לעוגמת נפש רבה בקרב דיירי הבית, תוך שהם עוקצים ללא הרף, ובעיקר מתמקדים באזור החשוב לנו מכול – המיטה שלנו. שנת הישרים בלילה הופכת לסיוט בל יתואר.

החדשות הטובות הן שיש דרכים להדביר את הפשפשים, החדשות הפחות טובות הן שלא מדובר בשיטות הדברה בדרכי עשה זאת בעצמך, כי אם בטכניקות שחייבים אבל חייבים עבורן מדביר פשפשים מוסמך.

כאן ריכזנו עבורכם את השיטות שבהן מדבירי פשפשים נוקטים למען מיגור תופעת הפשפשים.

הדרכים היעילים ביותר להדברת פשפשים

הדברת פשפשים באמצעות קיטור

טכניקה בולטת שלוקחת חלק בהדברת פשפש המיטה היא טיפול באמצעות קיטור.

טיפול בחום נגד פשפשים מתבצע כמעט תמיד על-ידי מדבירים מקצועיים, ומטרתו היא לרסס את כלל הרהיטים, החללים של הבית המושפעים מן הפשפשים ועד לכריות, למצעים ולמזרון.

חלק גדול מן האזורים הללו נפגע פגיעה קשה מן הפשפשים, ומדביר יכול לחמם את המקום ולפגוע בפשפשים, להזיק הן לבוגרים והן לביצי הפשפשים בל יבקעו ויגרמו לתופעה לחזור ולהישנות פעם נוספת.

בטיפול באמצעות קיטור נגד פשפשים מומלץ להשתמש תמיד בזמן הדברת פשפשים, וזוהי נחשבת לשיטת טיפול מצוינת.

הסיבה לכך טמונה בעובדה שחשיפת פשפש המיטה לחום גבוה, הורגת אותו בכל שלבי חייו כולל הביצים והנימפות.

פשפש המיטה בכל גלגוליו השונים מת ב-118 מעלות צלזיוס, ומדבירים מקצועיים מחממים את האזור עד לטמפרטורה הרצויה ובכך מביאים להריגתו.

הדברת פשפש המיטה באמצעות שואב עוצמתי

פשפש המיטה ידוע ביכולתו להידבק אל האזורים הנגועים השונים ושלא להרפות. כל שכן נכון הדבר באשר לביצי הפשפשים אשר נותרות יציבות במקומן ולא יעזור דבר.

לשם כך, לצד הריסוס באמצעות קיטור להריגת הפשפש בכל גלגולי חייו, אנו נוקטים בשיטה נוספת וחשובה לא פחות, ובמסגרתה אנחנו שואבים את הפשפשים ואת הביצים מן האזורים הנגועים.

בכך אנחנו מבטיחים בשיטה נוספת, לוודא שאכן הבעיה מוגרה במלואה ושאין כל פשפשים בנמצא אשר יכולים להסב לנו נזקים נוספים ולגרום להישנותה של התופעה.

הדברה כימית נגד פשפשים

ישנם סוגים שונים של רעלים המשמשים את מדביר הפשפשים נגד החרקים המזיקים.

חשוב לציין כאן שיש לשכור את שירותיו אך ורק של מדביר מקצועי ומוסמך מטעם המשרד להגנה על הסביבה, כיוון שמדביר מוסמך יעשה שימוש בחומרים רעילים המאושרים במדינת ישראל.

ההדברה אמנם מצריכה מן הדיירים לעזוב את הבית למשך מספר שעות, אך היא מאפשרת למגר את התופעה באופן מוחלט, ובכך סוללת את הדרך אל עבר בית נקי ונטול כל פשפשים.

אודותיי

שמי אהוד שירי, מדביר מוסמך להדברות במבנים ובשטחים פתוחים.

אני מומחה להדברת מכרסמים, פשפש המיטה ותיקן גרמני, חרקים ומזיקים אשר ידועים בעקשנותם.

אני משתמש בשיטות המאושרות על-ידי המשרד להגנה על הסביבה, תוך שילוב אסטרטגיית הדברה המותאמת במדויק לנסיבות שבשטח.

בכל שאלה באשר לדרכים היעילות ביותר להדברת פשפשים, וכן לבירורים אודות השירות, אשמח לשוחח עמכם טלפונית, וכן ניתן להשאיר לי פניה באתר.

דילוג לתוכן